FAIL (the browser should render some flash content, not this). FAIL (the browser should render some flash content, not this).
Biografija


Mladen Burnać, Zagrebački kantautor, gitarista, pjevač, skladatelj i tekstopisac, tv voditelj glazbene emisije „Hana i Mladen Show“ (Zagrebačka Z1 Televizija), umjetnički direktor festivala MEF, redovan član Hrvatskog Društva Skladatelja, HGU-a i HUZIP-a. Od početka solo karijere 1993 godine do danas objavio je 8 albuma, 30-tak singlova i isto toliko video spotova, te nastupio na 40-tak festivala na kojima je dobio brojne nagrade. Surađivao je sa cijelom hrvatskom glazbenom scenom, a snimio je duete sa Arsenom Dedićem, Kemalom Montenom, opernom divom Ivankom Boljkovac i dr. Održao je preko 1000 nastupa, te održavao koncerte po cijeloj regiji, Europi i Canadi (dvije turneje).

Nakon propasti diskografije u Hrvatskoj, Mladen prestaje objavljivati albume u cd formatu, te mu je dupli album „Feniks“ (Croatia Records), iz 2009.godine trenutno zadnji diskografski uradak u tom obliku. Nakon toga počinje redovno objavljivati godišnje jedan do dva singla i video spota, koje predstavlja putem svojeg You Tube kanala, Twitera, Facebook-a i sl. (popis novih singlova je dolje).

Mladenov glazbeni rad najvećim dijelom sačinjavaju finije pop-rock skladbe laganijeg tempa, specifičnog ugođaja i atmosfere. Uz brojne uspješnice u njegovoj karijeri (Andrea, Bilo je jednom i nikada više, Ivana na obali Dunava, Nešto me vuče, Takva je Sudbina, Maja, Nema šanse da te opet zavolim...itd ), zasigurno posebno mjesto zauzima kantautorska pjesma «Jer ti ljubiš drugoga» na kojoj gostuje i veliki pjesnik Arsen Dedić. Ista se našla na brojnim kompilacijama najljepših ljubavnih pjesama ikada, a po podacima ZAMP-a, jedna je od najemitiranijih skladbi na hrvatskim radio postajama.

Pored svojeg kantautorskog rada, poznat je kao i jedan od ponajboljih zabavljača i izvođača starih domaćih hitova, te pored svojih koncerata, već godinama redovno i preko tjedno nastupa sa tim repertoarom u najpoznatijim zagrebačkim klubovima. Rekorder je i po broju uzastopnih nastupa, te je tako u klubu Golden Sun Casina Zagreb nastupao pet godina, te održao čak cca 250 nastupa za redom, svakog četvrtka. U legendarnom zagrebačkom Hard Rock-u 40-tak nastupa, zatim Garage Pub cca 50, Art Rock Caffe Varaždin 20-tak, itd. Posebno se iskazao nastupajući povodom raznih humanitarnih akcija, a do danas je dobio više od 80-tak priznanja za iste nastupe. Hobi mu je u mladosti dugo vremena bilo igranje flipera (nekoć vrlo popularne igre), a bio je dvije godine za redom neslužbeni prvak Hrvatske. U horoskopu je vodenjak (18.02.)

Prije samostalnog rada bio je autor, pjevač i gitarist rock benda "Brze Banane" iz Zagreba (Dubrava), sa kojim je 1990. objavio istoimeni album "Brze Banane", te maxi singl "Oglasi" 1991. godine (u kojemu uz Mladena, kao gosti pjevaju i Severina, Ivana Banfić i Sandi Cenov).

ALBUMI (u solo karijeri): Valovi ljubavi (1993), Nesto me vuče (1995), Ne zovi mala policajce (1998), Krv i voda (2000), Best of (2002), Jer ti ljubiš drugoga ( 2005), Feniks (2009).

NOVI SINGLOVI (od albuma FENIKS do danas): "Neki hotel, Zadar grad" (2010 g. Zadar Fest, Nagrada za najbolji aranžman), "Nema mi do Korčule" (2010 g. Marko Polo Fest), Rang lista (2. mjesto stručnog žirija, Zadar Fest 2011 g.), "Sponzoruša/Ne vjerujem takvim ženama" (2012 g.), "Idem na sve ili ništa" (2012 g.), "Vrijeme rastanka" (Chansonfest 2012 g.), "Nema šanse da te opet zavolim" (Festival Mef 2013 g.), "Nimalo Mangup" (2013 g.), "Lagano" (Etnofest Neum 2013 g.), "Bez tebe propadam" feat. TS Colapis (2014 g.), "Ide sve" (Etnofest Neum 2014 g.), "Prečicom do poljupca" (2015 g.), "Džaba, džaba" (Etnofest Neum 2016 g.), "Malena" (2016 g.).

opširnije o karijeri...

Mladen Burnać, pojavio se na hrvatskoj glazbenoj sceni krajem osamdesetih kao osnivač, lider, autor glazbe, pjevač i gitarista benda "Brze Banane" iz zagrebačke Dubrave. Bend je 1990. godine objavio LP, dugosvirajući album (istoimenog naziva) za izdavačku kuću "ORFEJ". Uz Mladena, članovi benda bili su još: Siniša Popovć - bas gitara, Žarko Fabek-Febo - solo gitara i Jurica Ugrinović (ex "Ritmo Loco" i "Cubismo"). Do izlaska albuma u bendu su svirali i drugi, tada poznati zgrebački glazbenici: Ivo Šimeg - gitara, Tunica Vidaković - bas, Zdenko Bartolović - bubnjevi, Davor Čelić - bubnjevi i Branko Fejer - bubnjevi. Autori pjesama bili su Mladen (glazba) i njegov pokojni brat Ante (tekstovi), također osnivač benda. Ante je zajedno sa Mladenovim najboljim prijateljem Mišom poginuo u prometnoj nesreći kod Krškog, godinu dana ranije. Mladen je bio teško ozlijeđen, te jedini preživjeli iz te nesreće. Unatoč tome i zahvaljujući njegovom vječitom optimizmu, album benda je prštao od žestokih, veselih pop-rock pjesama sa zafrkantskim tekstovima.



Bend u kratkom vremenu postaje klupska atrakcija u Zagrebu, te 1991. godine nakon 50-tak nastupa po svim mogućim klubovima, objavljuje i singl ploču "Oglasi". Za tu pjesmu vezana je i jedna zanimljivost, a to je da su je zajedno, uz Mladena, pjevale i današnje velike zvijezde hrvatske estrade: Severina, Ivana Banfić i Sandi Cenov.

Mladen: "Mnogi se danas čude , kako to da ta pjesma nije napravila veći uspjeh i postala veliki hit. Ali ipak treba imati na umu da smo tada ipak svi bili nepoznati široj javnosti, izuzev, možda Severine, koja se pojavljivala na televiziji kao voditeljica glazbene emisije "Top Cup". Tako da to naše okupljanje ipak nije izazvalo veću pažnju javnosti i medija, kakvu bi sigurno izazvalo danas".




Tijekom 1992. godine bend prestaje sa djelovanjem, zbog nemogućnosti nastupanja u ratnim uvjetima. Za vrijeme rada bend Brze Banane je nastupio na više od 100 koncerata u svim mogućim klubovima diljem Hrvatske i cijele bivše države, a imao je i svoje samostalne koncerte u tada prestižnim i legendarnim zagrebačkim rock klubovima, kao što su: Kulušić, Lapidarij, SKUC i Gjuro.
Nakon razlaza benda Mladen nastavlja sam i priprema pjesme za prvi solo album.

"To je bilo vrijeme, kada se nije znalo što će biti sutra, nismo nigdje mogli nastupati pa smo nekako samo prestali dolaziti na probe. S obzirom da nam je egzistencija ozbiljno dovedena u pitanje, dečki su se vremenom okrenuli nekim drugim sigurnijim poslovima u životu, a ja sam nastavio dalje, jer sam već odavno imao jasnu viziju o tome da je glazba moj životni poziv..." - prisjeća se Mladen.

1993. godine objavljuje prvi kantautorski solo album "Valovi ljubavi", hvaljen od kritike kao fini, čvrsti pop album. Meutim, u tada sveopćoj euforiji hrvatskog dancea, kao takav, nije uspio naći put do šire publike i radio urednika.

"Uvijek mi je žao što taj album nije imao veću šansu za uspjeh. Bilo je tamo meni, mnogo lijepih pjesama, ali osim dancea, tada ništa drugo nije medijski prolazilo. Ipak, neke sam od tih pjesama kasnije u novim aranžmanima dodao na nove albume, te ih tako spasio od zaborava. Razlog je i taj, što je taj album izašao u međuprostoru prijelaznog razdoblja između proizvodnje vinila i cd-a, te je bio objavljen samo na kazeti." - Mladen

1993. i 1994. godinu Mladen provodi uglavnom nastupajući na tzv. "Mega partyima" po sportskim dvoranama, uz dvadesetak drugih izvođača, a koje je organizirao legendarni hrvatski menađer i njegov prijatelj, Vladimir Mihaljek-Miha.

"Nisam se baš sa svojim kantautorskim pop-rock pjesmama uklapao u taj projekt, ali zahvaljujući Mihi, sudjelovao sam u tome, iako su većina izvođača bili dance. Osim toga, zbog teške situacije u zemlji, zatvorenih klubova i sl., to je tada bio i jedini način da se uopće predstavim široj publici kao novo ime na glazbenoj sceni." - Mladen.



Krajem 1994 godine Objavljuje singl na CRO-TOP-FESTU pjesmu "Nešto me vuče" koja ubrzo postaje prvi Mladenov hit, a na mnogim radio postajama i pjesma godine. Pjesmu je napisao Mladenov kum, vođa benda "Vatrogasci", Tihomir Borošak-Kmica.

Nakon što ih je međusobno upoznao zajednički menađer Miha, Mladen idućih godinu dana nastupa kao specijalni gost na turneji Borisa Novkovića, a u isto vrijeme priprema novi album.

Mladen: "Boris i ja smo od početka suradnje našli neku pozitivnu vibru, te smo ubrzo postali dobri prijatelji i sjajno se družili. Inače, taj period mi je veoma važan u karijeri, jer sam tada puno naučio o solo nastupima pred publikom. Naime, moji nastupi do tada, ipak su bili u sklopu benda, u kojem si uvijek nekako zaštićen spram publike, sve djeluje moćnije, puno ljudi na bini, razglas, itd.... , a ovdje sam se našao u situaciji da izađem sa gitarom sam pred publiku i budem zanimljiv. Ali to mi je sjajno išlo od ruke, tremu ionako nikada nisam imao, lako sam komunicirao sa publikom i vrlo brzo bi me prihvatili nakon samo par pjesama. To mi je zaista davalo poticaj da vjerujem u sebe i nastavim dalje. Mislim da sam se tada u svim mogućim situacijama "prekalio" kao izvođač, a često i danas, nastupam sam sa gitarom u manjim klubovima, što me kao glazbenika, jako veseli. Nastupi sa mojim pratećim bendom su opet drugo zadovoljstvo, nešto posebno, drugačije, te uglavnom predstavljaju presjek moga autorskog rada. Dok ove, klupske nastupe doživljavam kao velike tulume uz gitaru, na kojima često pored svojih, odsviram i mnoge legendarne pjesme drugih izvođača, uglavnom iz 80-tih godina.
U stvari, kad danas pogledam unatrag, mislim da su moji nastupi uživo ipak ti, koji su cijelo vrijeme održavali moju karijeru. Jer, bez obzira na to dal trenutno imam hit ili ne, broj nastupa je godinama kontinuiran i često znam više od 10-tak puta ponavljati nastup u istim klubovima, što ipak znači da je publika veoma zadovoljna sa mojim radom."




Krajem 1995. Mladen godine objavljuje idući kantautorski album "Nešto me vuče" za izdavačku kuću "CROATIA-TON". Kritika je album ocijenila jako dobro, a pohvale su se uglavnom odnosile na laganije pjesme u kojima je do izražaja dolazio njegov glazbeni senzibilitet, te vrlo zanimljiva interpretacija i boja glasa.

Ilko Čulić (Nacional): "Mnogo, vrlo solidnih laganica bliskih sarajevskoj pop školi osamdesetih"

Darko Glavan (Nedeljna Dalmacija): "Mladen na ovom CD-u pokazuje vokalističku umješnost, koja bi mu u budućnosti mogla osigurati kontinuiranu prisutnost na hrv. estradi"

Denis Leskovar (Panorama): "Laganica, pjesma "A ja lažem", mogla bi sa lakoćom ući i u opus znatno zrelijeg izvođača, a Burnać dokazuje da se glavne značajke sarajevske pop škole mogu uspješno prenjeti i u njegovu Dubravu i to uz svu zadržanu dozu autentičnosti i stanovitog šarma. Ploča dobrih nagovještaja"

Mladen o kritikama.
"Točno je da je album vukao na taj sarajevski pop i drago mi je da se to osjeti, jer sam to želio i to nisam krio. Mnoge pjesme na tom albumu i nastale su pod utjecajem te sarajevske scene osamdesetih godina, koju sam zaista jako volio, uglavnom radi tekstova pjesama, koji su bili veoma iskreni, direktni i osjećajni. Uvijek sam cijenio kada bih u nekoj pjesmi našao nešto što mi me taklo «u dušu», a to je Sarajevo uvijek imalo. Taj utjecaj se već na idućem albumu izgubio, ali mi je taj album zbog toga uvijek ostao drag". Inače, u to doba, zagrebačka je scena, u odnosu na Sarajevo, bila glazbeno daleko superiornija i maštovitija, ali ipak tekstualno i emotivno hladnija."


Ohrabren kritikama i uspjehom albuma kod publike, okuplja prateći bend, te cijelu iduću 1996. godinu provodi stalno nastupajući po Hrvatskoj i Europi te ubrzo dolazi na glas kao izvrstan i tražen showman.



Mladen: "Bez obzira što pišem uglavnom sentiše, ipak želim da publika nakon mojeg nastupa ode kući sjajno raspoložena. Odavno se pokazalo točnim da te zavole i da uđeš u nečije srce radi neke lijepe lagane pjesme, a to je razlog zašto uopće netko dođe i plati ulaznicu. Ali, publika se na koncertu najčešće želi dobro zabaviti, pjevati, plesati i ja je ne želim spriječiti u tome ... Ne vjerujem da je itko ikada u intimi svoje sobe sluša bržu i žešću glazbu, ali nastupi su ipak druga stvar. Moje pjesme nastaju iskreno, spontano, ali mnoge su više su za slušanje, a ne za izvođenje pred zagrijanom masom ljudi. Tako da jako dobro razlikujem te dvije stvari. Odabiru pjesama za album pristupam isključivo prema nekom svom filingu i nadahnuću, iako znam da neke pjesme možda neće biti nikada izvođene na koncertima. Opet, na samom nastupu želim biti pošten prema publici i za njihov novac uzvratiti im dobrim provodom i željom da opet dođu. Uostalom, ako je neko odvojio 2-3 sata svojeg života da bi bio na mojem konceru, onda osjećam i veliku odgovornost da mu bude odlično. Nimalo ne podilazim publici, ali pažljivo biram pjesme iz svojeg repertoara, koje odgovaraju trenutnom raspoloženju koncerta. Naravno da izvodim i lagane pjesme, ali biram pogodan trenutak kada ih publika može najbolje osjetiti i uživati u njima."

Iste 1996. godine počinje suradnju sa menađerom Zoranom Škugorom i njegovom izdavačkom kućom "ZG ZOE MUSIC", te se priključuje na dvomjesečnoj turneji po Jadranu sa ostalim izvođačima te izdavačke kuće (E.T., Sandy i Toni Cetinski).

U travnju 1997. godine za "ZG ZOE MUSIC" objavljuje i vrlo zanimljiv maxi singl "Što me tjera da te volim" sa 4 pjesme, na kojima po prvi puta koketira i sa kompjuterskom glazbom. Kritika nije baš oduševljeno dočekala taj glazbeni izlet, ali publika je odlično prihvatila pjesmu "Ljubav brzo prolazi", a koja je i danas često u repertoaru Mladenovih nastupa.

1998. godine za izdavačku kuću "Croatia Records", izlazi do tada, mladenov tržišno najuspješniji album "Ne zovi mala policajce", a istoimena pjesma postaje veliki hit u cijeloj državi, dok kontrovezni spot u kojem se pojavljuje Nives Zeljković (kasnije poznata starleta umjetničkog imena Nives Celzijus), tada 16-godišnjakinja, ne silazi sa programa svih televizija u regiji. Sa albuma su "skinuta" još tri singla kao video brojevi: "Samo kad se oči zatvore", "Ide sve ljubav brzo prolazi" i pjesma "Bez tebe propadam/Božić na vrata kuca" . Posljednja je ujedno njegov prvi duet, a koji je snimio sa sjajnim pjevačem Amirom Kazićem-Leom, danas velikom zvijezdom na prostorima bivše države. Ista pjesma je uvrštena na gotovo sve kompilacije najljepših božičnih pjesama do sada.

Bojan Muščet ( Slobodna Dalmacija): "Nakon bivšeg projekta, album "Ne zovi mala policajce " predstavlja pravo iznenađenje i sadrži bar 5 potencijalnih hitova. I kad se sve zbroji, posrijedi je najbolji Burnaćev doprinos vlastitoj diskografiji i dobar temelj za radiofoničnu eksploataciju"

Mladen o pjesmi "Ne zovi mala policajce" :
"Pjesma se širila kao poža,r koji nisi mogao zaustaviti. Neprekidno se "vrtjela" i bio sam veoma tražen na sve strane. Tako je bilo mjesecima, stalno prva na top listama zahvaljujući djeci, koja su je jako zavoljela i neprekidno glasala za nju. Vjerujem da je mnogima to već išlo i na živce. U stvari, toliko je privukla pažnju da su mnoge meni važnije pjesme sa tog albuma ostale u sjeni. Inače, to nije, (što mnogi ne znaju) moja autorska pjesma, nego su je napisali Željko Bošković i Željko Pavičić. Kada mi je ponuđena prilikom snimanja novog albuma, odlučio sam je snimiti bez obzira što sam kantautor laganijih pjesama. Prvenstveno zbog toga, jer me podsjećala na period i stil rada sa bendom, što me je veselilo. No međutim, ta pjesma mi je u kombinaciji sa spotom, donijela imiđ nekakvog frajera na motoru sa raskošnom, opasnom, sexy crnkom. To definitivno nisam. Motor čak ne znam niti voziti, a i privatno sam uvijek bio skloniji sitnijim i nježnijim djevojkama svijetlije kose. Bilo je paradoksalno da sam kao autor laganica postao u karijeri najpopulrniji sa totalno drugačijom pjesmom. Tu sam pjesmu doživljavao kao zafrkanciju, ali mnogi koji prije nisu znali za moj rad doživjeli su je kao moju glazbenu "osobnu kartu". To me je kasnije dugo kočilo u nastojanju da publici ponudim drugačije, pa recimo i ozbiljnije pjesme. Kada bih mogao vratiti vrijeme, opet bih pjevao "Policajce", jer je to sjajna hit pjesma i odličan adut za koncerte, ali definitivno bih je drugačije prezentirao u javnosti. Snimao sam ja i kasnije neke štos pjesme, zafrkantske, jer imaju smisla na mojim nastupima, ali sam ih drugačije promovirao. Ovako, šta je - tu je, ipak sam tada bio mlađi i neiskusniji da se s time nosim. U svakom slučaju, moje pjesme iz kasnijeg razdoblja opet su polako vratile moju karijeru u onom smjeru kojim sam i krenuo. To se pogotovo odnosi na "Bilo jednom i nikada više", "Jer ti ljubiš drugoga", "Andrea" i slične pjesme..."




Nakon mnogobrojnih nastupa Mladen objavljuje u ljeto 1999. godine singl "2000 Godina", a u prosincu iste godine opet singl sa remixom iste pjesme. Pjesma je veoma dobro prihvaćena od publike, pogotovo u sjeverozapadnoj Hrvatskoj, a interesantno je da je Mladen jedini hrvatski pjevač koji je uopće snimio pjesmu o dolasku novog milenijuma, što je inače inspiriralo mnoge glazbenike širom svijeta.

Mladen: "Tada su svi pričali o nekakvom smaku svijeta pa sam, gledajući neki češki ili poljski film "Upornost" ili sl., došao na ideju da temu filma stavim u pjesmu. U tom filmu jedan smiješan, neponovljiv lik, nikako da smogne hrabrosti da priđe djevojci svojih snova. Onda je pokuša zavesti na štos, kako stiže 2000-ta godina, tko zna šta će sutra biti, možda smak svijeta, pa «ajde bar večeras» (smijeh)! Taj tekst sam napravio uz pomoć Faye, koji je veoma talentiran tekstopisac i ima dara za te štosne rime i mislim da smo to simpatično napravili. Oslanjali smo se i na Balaševićevu pjesmu Baby Blue. A i uvijek se nasmijem kada je pjevam pogotovo kada dođe na red tekst: " što mi fali, baš sam zgodan , lijep i pametan", jer je taj lik svako jutro to izgovarao 30 puta pred ogledalom da bi smogao snage da taj dan konačno zavede mačku (smijeh)!". U svakom slucaju, to je bila još jedna od par veselijih pjesama u karijeri, u to doba sam je često izvodio i uvijek mi je ostala veoma draga."



U studenom 2000. godine, Mladen izdaje svoj 5. album (odnosno 4-ti u solo karijeri) pod nazivom "Krv i voda". Album je bio veoma dobro prihvaćen i od kritike i publike, "skinuto" je mnogo singlova kao video brojeva, a posebno su dobro prošle dvije obrade iz 80-tih: "Kao ptica na mom dlanu", nekoć mega hit grupe Piloti, te pjesma "Pusti, pusti modu" od Zdravka Ćolića, koja je i u Mladenovoj verziji postala i još je uvijek veliki hit po svim klubovima širom zemlje. Pored tih obrada snimio je još dvije, a to su "Lola", grupe "ProArte", na prvom albumu sa bendom 1990. godine, zatim "Hej, hej stani malo/Novi štos" od sarajevske grupe "COD", na solo albumu "Nešto me vuče" iz 1995. godine. Na tom albumu počinje i stalnu suradnju sa producentom, multiinstrumentalistom i aranžerom Tihomirom Preradovićem, koji je od tada do danas postao stalni Mladenov suradnik. Album je bio pravi primjerak finog modernog pop zvuka kojem je Mladen uvijek težio i s obzirom na konačni uradak, može se reći da je napokon našao odgovarajućeg producenta za svoje pjesme.



Mladen: "Tihomir je veoma talentiran kao glazbenik i sjajan je tip sa kojim je veoma lako surađivati, bar meni. Veoma se dobro razumijemo i mislim da sam na tom albumu u nekim pjesmama konačno počeo ostvarivati gotovo sve što sam prije snimanja i zamislio. Sa ostalima aranžerima sam dobro surađivao, ali mislim da me Tihač najbolje "skužio". Veoma sam sretan i zadovoljan sa tom suradnjom i mislim da od svih producenata do sada, on najbolje zna snimiti moj vokal, koji je dosta specifičan. Tako da od toga albuma nadalje zvučim ozbiljnije i sugestivnije i kao pjevač, a ne samo kao autor." A što se tiče mojih obrada starih pjesama....Uživam to raditi, a najdraže su mi domaće pjesame iz 80-tih godina. Posebno sam ponosan na obradu pjesme "Kao ptica na mom dlanu", koja mi je ostala u sjećanju kao možda najljepša laganica s prostora bivše države. A i sam autor pjesme Kiki Lesendrić, pohvalio me da je moja verzija odlična. U usporedbi sa mojih 80-tak do sada snimljenih autorskih pjesama, taj broj od 4-5 obrada je vrlo mizeran. Uglavnom za svaki album imam i viška svojih pjesama, ali nadam se da ću na idućim projektima snimiti još koju obradu neke stare, meni drage pjesme. To mi je baš gušt i izazov. Uostalom i moja publika dobronamjerno prihvaća te moje "izlete" i podržava me u tome."



Nakon mnogih nastupa i spotova 2002. godine Mladen po prvi puta nastupa na festivalu "DORA" pjevajući pjesmu "JA-JA", sa kojom je među 20-tak izvođača osvojio 6-to mjesto.

"Šesto mjesto nije "bog zna što", ali ih je 14 bilo iza mene, pa to bolje zvući (smijeh)! Inače, tu pjesmu je napisao Zrinko Tutić a tekst je Fayin. Pjesma je prošla natječaj i bilo mi je fora prvi put pjevati na "Dori". Taj nastup sam doživio isključivo kao zabavu i sudjelovanje u tv show-biznisu. Pjesma je bila zafrkantska i dobro smo se zabavljali na bini. Imao sam dobar prateći bend Živa Legenda, plesačice i priredili smo pravi show, što nam je i bio cilj. Zrinko je bio idejni vođa i organizator apsolutno svega oko toga nastupa i prvi puta u karijeri nisam brinuo o ničemu, čak sam imao i stilista (smijeh)! U stvari, to je bilo baš zgodno, trebalo bi to ponoviti još koji put!"- Mladen

U ljeto iste godine (2002g.) izlazi singl "Zakon zakona", a zatim i album "Best of" u izdanju izdavačke kuće Memphis, sa kojim Mladen na neki način završava prvo poglavlje u svojoj karijeri.

U lipnju 2003. godine najavljuje novi album sa singlom "Andrea", velikim hitom na svim radio postajama u zemlji. U 12-tom mjesecu objavio je i klupsku verziju pjesme"Bilo je jednom i nikada više" (club remix), te u veljači 2004. godine duet "Jabuke i vino" sa mladom pjevačicom Angie. U pitanju je bila obrada velikog hita Željka Bebeka i Zane Nimani iz 80-tih, a koji je i u Mladenovoj obradi postao opet veoma popularan.



U nastavku 2004. Mladen započinje snimanje novog albuma u studiju Tihomira Preradovića "APPOLO", te pored svojih «službenih» nastupa vikendom u isto vrijeme počinje seriju klupskih nastupa na kojima izvodi domaće hitove 80-tih godina. Nastupa gotovo svakodnevno preko tjedna u najboljim zagrebačkim klubovima, a postaje i svojevrstan rekorder među kolegama po broju uzastopnih nastupa u istom klubu. Npr. u Hard Rocku 40-tak puta za redom, 50-tak puta u Garage Pubu-u, u Golden Sun Casinu više od 100 puta, te na 10-tke puta za redom u klubovima Dublin Pub, Teatro Club, In Bar, Urban Night Club, Peti Element, Stari Zagreb, Art Rock.



Krajem prosinca iste godine Mladen završava snimanje svoje, po mnogima, najbolje i najuspješnije pjesme ,"Jer ti ljubiš drugoga", duet sa velikim pjesnikom i kantautorom Arsenom Dedićom. Ista je objavljena kao novi singl i video spot, koji su bili najava nadolazećeg albuma. Publika je sjajno prihvatila duet sa Arsenom, pjesma je postala veliki hit, a i do danas je još uvijek, jedna od najslušanijih na ovim prostorima. Ista se pojavila i na Hrvatskom Radijskom Festivalu 2005 godine, gdje je osvojila 3. mjesto radijskih urednika i 5. mjesto slušatelja. (na natječaju je bilo oko 3oo-tinjak pjesama). Spot je snimljen u režiji Marka Dimića.

Tijekom svibnja 2005. godine, u izdanju Croatia Records izlazi i novi Mladenov album, sedmi po redu pod nazivom "Jer ti ljubiš drugoga". Za razliku od prijašnjih albuma, cijeli album je sastavljen isključivo od laganih pjesama specifičnog ugođaja i atmosfere, a u cijelom zvuku prevladava akustična gitara. Na albumu su gostovali i mnogi vrsni glazbenici (Arsen Dedić- flauta, Goran Delač- bas,Tomica Rukljić- truba, Emil Gabrić- violina, Tihomir Preradović- gitare, sitar, itd.).



Mladen o suradnji sa Arsenom: "Moram iskreno priznati, da nisam očekivao takav uspjeh pjesme, niti da će imati tako veliki domet, jer je ipak veoma intimna, nekako dugačka i sumorna, a pogotovo radi njene orijentiranosti isklučivo na Zagreb i neke njegove slike. Naime, «Jer ti ljubiš drugoga» je bila zadnja pjesma koju sam snimao za taj album, izvrsno je odražavala ugođaj cijelog albuma, te nisam uopće imao ikakvu ideju da je pjevam u duetu sa bilo kim. Međutim, kad je već bila gotova, u studiju se zatekao i Arsen Dedić, koji je također došao nešto snimiti. Upoznao nas je vlasnik studija i zajednički producent Tihomir Preradović, a kako je Arsen pohvalio pjesmu, rekavši da ima veoma lijepu glazbu i stihove, ja sam ga nekako spontano upitao da li bi i on u njoj htio otpjevati koji stih. Pristao je odmah, a čak je nakon par dan u istoj pjesmi odsvirao i prelijepi solo na flauti. Doista sam bio oduševljen što mi je jedan takav umjetnik ukazao takvu čast i odao time priznanje mojem radu. Bez obzira što sam ja napisao i glazbu i stihove za tu pjesmu, apsolutno sam svjestan činjenice da su arsenovo ime i karizma pomogli da skladba lakše dođe do medija, a tako i do srca publike. Jer, ako je itko na ovim prostorima neupitan umjetnički kriterij, onda je to zasigurno Arsen. Ako je on sudjelovao u nečem, to je garantiralo da je u pitanju nešto što je kvalitetno i ima vrijednost. Često volim reči da je on blagosovio moj rad, a i da nikad više ništa ne napišem, uvijek ću ponosno reći: «U svom život imao sam duet sa Arsenom Dedićem, a pjevali smo moju pjesmu!» Veoma sam sretan i zadovoljan radi te suradnje, koja mi je samo još više učvrstila vjeru u sebe samog i ohrabrila da i dalje nastavim svojim putem."

2005. godine Mladen postaje i redovan član HRVATSKOG DRUŠTVA SKLADATELJA te je 29. rujna 2005 u prostorijama društva predstavio svoj rad, održavši mini koncert. U svakom slučaju, ta godina je do tada najuspješnija i najvažnija u njegovoj karijeri.

Početkom 2006. godine Mladen obnavlja suradnju sa Arsenom, te zajedno rade stihove za novu mladenovu pjesmu ˝Takva je sudbina˝, koju izvodi u duetu sa velikim sarajevskim kantautorom i pjevačem Kemalom Montenom. Za istu pjesmu snimljen je i veoma zanimljiv video spot, čija se radnja odvija u lunaparku. Spot je režirao kao i obično, redatelj Marko Dimić. Mladen i Kemal u duetu osvajaju i treće mjesto na Knin Festu 2006. godine, te prvo mjesto na festivalu u Koprivnici 2007. godine.

Mladen: ˝ Dok je do dueta sa Arsenom došlo na neki način, slučajno i spontano, ovdje se ipak dogodila dogovorena suradnja. Već kada sam pisao pjesmu, palo mi je na pamet da bih volio da je i Kemal pjeva.Točnije, na tv-u je baš bila prikazivana snimka njegovog koncerta u Lisinskom i pomislio sam kako bi se njegov glas, pun sjete i melankolije, sjajno uklopio u pjesmu. Osim toga Kemo je definitivno jedan karizmatični boemski lik i smatrao sam da bi stihovi ˝ takva je sudbina˝, baš odgovarali njegovom glazbenom senzibilitetu. I tako je i bilo. Kao što sam i očekivao, veoma je uvjerljivo otpjevao svoje dionice (˝da se čovjek naježi˝...). Arsen je tkođer sudjelovao u cijelom snimanju, sve je kontrolirao, te je na neki način bio i supervizor cijelog projekta. Mislim da smo napravili veoma zanimljivu i ozbiljnu pjesmu o nesvakidašnjoj temi, koja govori o ljudima koji održavaju vezu, bez obzira što znaju da ona nema budućnosti. Smatram da će je mnogi razumjeti i naći se u njoj, bez obzira što je puna metafora. To mi je definitivno jedna od najzrelijih pjesama, a poseban šarm i posebnost daje joj razigrani zvuk sopran saksofona, koji je nadahnuto odsvirao, uvijek odlični, majstor Arsen Ereš.˝




U Listopadu 2006 godine kreće na svoju prvu turneju po Canadi (Toronto, Mississauga, Hamilton...), te radi odličnog prijema odlazi opet na turneju u Canadu, tijekom veljače 2007 godine (Calgary, Vancuver, Edmonton, Toronto...).

U Ožujku 2007 godine, sudjeluje opet na DORI 2007 sa pjesmom ˝Nema šanse šećeru˝ kao član TRIA FANTASTICUS, u kojem uz njega pjevaju i velika hrvatska operna diva Ivana Boljkovac i legendarni novovalni roker Davorin Bogović (prvi pjevač Prljavog Kazališta). Ta neobična kombinacija opere, rocka i popa izaziva ogromnu pažnju medija, te veoma visok plasman na samoj Dori.



Mladen o DORI 2007: ˝ Kad su mi javili da je u toku natječaj za to natjecanje, nisam mislio da to ima ikakave veze sa mojim kantautorskim radom, to jest, nisam se uopće vidio u tome. Ali sam se sjetio, da imam nekakvu staru, veselu melodiju, koja bi baš odgovarala za jedno takvo događanje kao što je Dora. Čvrsto mislim da je taj festival prevenstveno lagana televizijska zabava za široke narodne mase, te sam se odlučio zafrkavati i cijeloj stvari dati jedan šaljivi štih. Pogotovo zato, jer sam se nakon podosta ozbiljnijih i laganijih pjesama, zaželio ponovo predstaviti publici i u jednom vedrijem izdanju. Do suradnje sa Bogovićem je došlo tako, što me ta pjesma od početka asocirala na njegov rad na albumu ˝CRNO BIJELI SVIJET˝, Prljavog kazališta ( Bogović je bio njihov prvi pjevač), te mi je on od prve bio na pameti da sudjeluje u tome. Budući da nam je trebala i pjevačica, apslolutno smo željeli nešto nesvakidašnje, tako da smo u cijelu stvar uključili i opernu divu Ivanku Boljkovac, koja, osim što je velika pjevačica i poznata kao velika zafrkantica, veoma vedra i duhovita osoba. Eh, da, zaboravio sam reći da je tekst za tu pjesmu napisao naš poznati tekstopisac i moj prijatelj Fayo, dok sam ja napisao glazbu. Sad se ne mogu točno sjetiti, ali čini mi se da je Tihomir Preradović (koji je i producent i aranžer pjesme) prvi predložio Ivanku Boljkovac, te je on na neki način kum te suradnje. Na kraju, cijela ta epizoda oko Dore mi je veoma simpatična i ostala nam je svima u veoma dragoj uspomeni. Drago mi je da sam nakon Arsena Dedića i Kemala Montena imao priliku surađivati i sa tako talentiranim izvođačima i dragim ljudima kao što su Ivanka i Davorin.˝



2007. i 2008. godinu Mladen provodi isključivo na nastupima, te polako počinje i snimati pjesme za novi album pod imenom Feniks. Ostvaruje i svoj prvi glumački debi u hum. seriji Zakon, u kojoj glumi sam sebe.
U međuvremenu, pored dueta "Takva je sudbina" sa Kemalom Montenom, objavljuje još tri najavna singla za novi album Feniks:
- Vrijeme je za promjene (2007)
- Otkucaji sata, duet sa Ivankom Boljkovac, hrvataskom opernom divom
- Maja (ožujak 2009)

U lipnju 2009. godine, u izdanju Croatia Records, Mladen objavljuje i svoj 8. kantautorski album, pod nazivom Feniks. Album sadrži čak 18 pjesama, DVD sa 11 video spotova, bogatu likovnu opremu sa brojnim fotografijama i knižicu sa tekstovima. Uz Tihomira Preradovića, Mladen kao aranžera dovodi i Dragiannia, jednog od najboljih gitarista na ovim prostorima, koji je dodatno obogatio zvuk albuma Feniks. I ovaj Mladenov album najvećim dijelom sačinjavaju nježnije pop-rock skladbe, laganijeg tempa, specifičnog ugođaja i atmosfere u njegovom prepoznatljivom glazbenom rukopisu. Na albumu se nalazi i dueti sa legendarnim sarajevskim kantautorom Kemalom Montenom (Takva je Sudbina), te duet sa Ivankom Boljkovac, hrvatskom opernom divom (Otkucaji sata).

Jure Ilić ( TAM TAM, hrvatski glazbeni magazin, lipanj 2009.):
"Mladen Burnać se albumom Feniks ponovo dokazuje kao kantautor iz prve domaće lige, a Arsen i Kemal ne trebaju strepiti za pjevačkog nasljednika. Burnać se nametnuo sam, svojim pjesmama."

Propašću diskografije u Hrvatskoj, Mladen prestaje objavljaviti albume u cd formatu, već karijeru nastavlja redovitim objavljivanjem singlova uz popratne video spotove. Tako 2010. godine objavljuje novi video spot za svoj veliki hit "Bilo je jednom i nikada više", te nastupa prvi puta u karijeri na Zadar Festu 2010, sa pjesmom "Neki hotel, Zadar Grad", gdje osvaja I nagradu za najbolji aranžman.

Krajem travnja 2011. izdaje novi singl i video spot "RANG LISTA". Sa istom pjesmom osvaja i 2. mjesto stručnog žirija za Zadar Festu 2011 godine, te najavljuje potpuno novo poglavlje u karijeri te okretanje prema modernom plesnom pop-rock zvuku.

Početkom 2012 objavljuje pjesmu „Ne vjerujem ženama“ u kojoj na šaljiv način komentira raširenu pojavu tzv – sponzoruša, te u lipnju iste godine objavljuje singl i spot „Idem na sve ili ništa“.

Ostali singlovi: "Vrijeme rastanka (Chansonfest 2012), "Nema šanse da te opet zavolim" (Festival Mef 2013), "Nimalo Mangup" (2013), "Lagano" (Etnofest Neum 2013.), "Bez tebe propadam" feat. TS Colapis (2014.), "Ide sve" (Etnofest Neum 2014.), "Prečicom do poljupca" (2016), "Džaba, džaba" (Etnofest Neum 2016), "Malena" (2016.).

Pored svojeg kantautorskog rada, poznat je kao i jedan od ponajboljih zabavljača i izvođača starih domaćih hitova, te pored svojih koncerata, već godinama redovno i preko tjedno nastupa sa tim repertoarom u najpoznatijim zagrebačkim klubovima. Rekorder je i po broju uzastopnih nastupa, te je tako u klubu Golden Sun Casina Zagreb nastupao pet godina, te održao čak cca 250 nastupa za redom, svakog četvrtka. U legendarnom zagrebačkom Hard Rock-u 40-tak nastupa, zatim Garage Pub cca 50, Art Rock Caffe Varaždin 20-tak, itd.

Mladen Burnać je od 1990 do danas, objavio 8 albuma, 30-tak singlova i isto toliko video spota, te nastupio na 40-tak festivala na kojima je dobio brojne nagrade. Posebno se iskazao nastupajući povodom raznih humanitarnih akcija (za obnovu države, pomoć braniteljima i invalidima domovinskog rata, za Ligu borbe protiv raka, za saveze slijepih, pomoć bolnicama, za pomoć djeci bez roditelja itd.) i do sada je dobio 80-tak priznanja za iste nastupe.



Hobi mu je u mladosti dugo vremena bilo igranje flipera (nekoć vrlo popularne igre), a bio je dvije godine za redom neslužbeni prvak Hrvatske).
U horoskopu je vodenjak, podznak lav.